Hahmon nimi: Ellies
Realm: Kilrogg
Hahmojen luokat & spec: Pappi, Varjo
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... g&n=Ellies
Moi. Mie oon Jani, 23v työssäkäyvä nuori (vielä) mies Lappeenrannasta. Työpaikka löytyy kaupunginteatterilta, kahdeksasta neljään eli iltaraidaus ei ole mikään ongelma. Harrastuksiin kuuluu puntti, TV-sarjat, kahvin juonti ja /b/.
PVE-kokemusta
Pelaamisen aloitin vuoden 2005-2006 vaihteessa, jolloin en vetänyt vielä mitään HC meininkiä, vaan pelaaminen keskittyi lähinnä hienon ja mahtavan mantereen tutkimiseen. Jonkin verran hakkasin Zul'Gurubia ja Molten Corea alkuperäisellä hahmollani.
Pidin tauon ennen TBC:a, jolloin rollasin Roguen sekä Shamaanin jolla pelasin Tre Kronor -killan riveissä. Tällöin kammettiin Karazhan, SSC, osa TK:a sekä Hyjalia.
Wrathin alussa rollasin Paladinin, jolla raidasin naxxia vuorotellen shamaanini kanssa. Ensimmäiset raidit - Eye of Eternity, Naxxramas, Obsidian Sanctum - kaatuivat leikiten, mukaanlukien Shamaanilla Craze! -killassa OS25+3D jo ennen Ulduarin julkaisua, jolloin eventti oli oikeasti vaikea. Wrathin alussa Ulduarin kokemukset jäivät vähäisiksi koska jouduin töideni takia karsimaan pelaamistani.
Myöhemmin Wrathissa pyörin paljon killattomana, ja raidasin vain PuGeissa. Nykyään ajan Varjopapilla (ja Protection Warrior alttina). Trial of the Crusade on kynnetty lävitse. Sittemmin liityin Kilroggilla Desideratus Fatumiin joka eilispäivän aikana koki julman disbandin. Kummallakin olen saanut onnistuneesti Lich King eventin keilattua, sekä lukuisia hardmodeja. Papilla olen myös tehnyt Tribute to Mad Skills eventin 10man vaikeustasolla.
Minä, pelaaja
Olen hyvin orientoitunut tiimipelaaja ja ymmärrystä riittää asiassa kuin asiassa. Olen pelannut sujuvasti kaikkia kolmea roolia raideissa, joten osaan ottaa huomioon myös muut kuin oman aspektini. Minulle annettu rakentava kritiikki on aina tervetullutta. Mukavassa ja asianmukaisessa raidiporukassa hermoni riittävät vaikka kahdelle ihmiselle.
Olen erittäin hyvä kommunikoimaan, mutta osaan myös kuunnella ja lukea. Mikki löytyy enkä pelkää käyttää sitä. Oudot vitsini siivittävät raidia ja hyvällä maulla varustettuja vitsejä mukavissa raideissa saattaa kuulla montakin. Joskus saatan puhua liikaa, mutta minulle voi hyvin mielin sanoa että "Nyt hiljaa". Pidän kuitenkin suuni supussa kun jaetaan ohjeita, mutta trashin aikana / sosiaalisena aikana olen hyvin puhelias.
PVP ei ole koskaan ollut mieleeni, mutta pelailen Taistelukenttiä päivittäin, josta on myös ehtymätön kivivarastoni peräisin.
Minulle tärkeämpää on nähdä raidibossit halaamassa maata kuin itseni ladattuna 277 gearilla.
Panostus pelaamiseen, hahmoon ja raidaamiseen
Luokkani ominaisuudet ja mahdollisuudet ovat hyvin hallussani. Spell priority sujuu vaikka silmät kiinni unissani, ja DoTtien clippaaminen ei tule kuuloonkaan. Kaikki tavarani ovat parhailla kivillä ja lumouksilla varustettu. Flaskeja, kynttilöitä ja juomia on kassit pullollaan. Raidille kuljen itse ja ajoissa. Ammattini olen valinnut maxaamisen sekä rahantulon takia, tarvitseehan minunkin korjata ja ostaa tarvittavat tavarat.
UI:n pyrin pitämään mahdollisimman siistinä. Boss-addonina käytän BigWigsiä (ei näkyvissa ilman raidia)
Haen päivittyneen tiedon hahmoluokkaani shadowpriest.com:sta, jota luen muutenkin päivittäin todella mielenkiintoisen ja moniaspektisten teoriakeskutelujen takia. Jos en ole varma onko minulle tavara X parempi kuin tavara Y, Simmaan sen, tai mulkaisen RAWRia. Tässä asiassa auttaa myös terve maalaisjärki jota löytyy.
Vehkeitä löytyy, ja raidilla FPS pysyy 20-35, encounterista riippuen, eli ongelmaa ei siis ole, ellei kyseessä ole 20 Moonkinia channelaamassa Hurricanea tuhanteen mobiin. Letku on Kymp.netin 2/1MBPS, joka temppuilee todella harvoin.
Minä Snowflakesiin, miksi?
Teen kotiläksyni ja luen bossit ennakkoon (Tankspot). Olen ajoissa ja kohtelias, tunnen hahmoluokkani ja osan encountereista jo ennakkoon. Osaan myös ajatella asiat muiden roolien kannalta.