Character
Nimi: Slavedriver
Class: Paladin
Talent build: 51/5/15 ( imba parantaja buildi )
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Slavedriver ( elikkäs kovin alhainen ((vielä ))
Realm: Frostmane
Pelaaja
Ikä: 13 ( Vielä )
Raidauskokemuksesi: Elikkäs, peliä aloittelin vanillan ilmestymispuolella ( en tosin raidannut silloin )tbc'ssä on tullut kil'jaedenit murut Za, hyjalit gruulit sun muut hihhulit pistettyä matalaksi useamman kerran.
Raidi ajat elikkäs ; ke, to, su ja ma klo 19-23 sopivat erittäin hyvin.
Miksi tämä kilta kiinnostaa: Kellon ajat, raidaus päivät, mukavan tuntuinen porukka ja Asiallinen peliseura kiinnostaa, jota tällä porukalla tuntuu olevan.
Tunnetko jonkun snowflakesista: Tapasin nopeasti "Pomppis"'ksen, jonka ystävällisyys oli yllätys ( ja siitä plussaa + ), koska yleensä suomalais pelaajat käskevät tunkeutua takaisin sinne mistä olen tullutkin.
Aikaisemmat killat: Spinebreakerilla olevan charaterini(( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Execu%20)) guild; pulp fraction, oltu jo vähintään ½ vuotta, hyvä raidi kokemus, seura tosin alkaa jo hiipua, joten päätin vaihtaa allun puolelle nyt perusteellisesti.
Ventin maksu taitaa koitua ongelmaksi, häpeilevistä syistä.
Peliä olen ja tulen pelaamaan aktiivisesti kuten aina, raideja kärkkymässä ofc
onlinessa olen 99.99% lomilla olevista ajoista, muuten opiskelemassa,mutta joka päivä logaan ellei tule yllätyksiä.
Hardware
Nettiyhteys: Luotan kuin vaka vanhaan väinämöiseen, jos vertaus on sallittavissa, kahen megan netti pitäis olla nyt käytössä.
FPS: Fps tykkää olla yli 30 useimmissa raideissa, kiitos tuliterän tilatun koneen, johon osat sai ite valita ^^
2x Nvidia gx800 tais olla käytössä , Tripe-core prosessori sydeemillä pyörivä 2.31 Ghz herkku <3
Ps. Tiedän että suurimmalla osalla päättäjistä on iso ongelma nuoren ikäni kanssa, jonka takia minut todennäköisesti hylätään, mutta olen täällä elävänä todisteena siitä että suomesta löytyy pentuja jotka ei whainaa /2 chatis kun on paha olo, blizzlaik - priva servul pelasin kunnes päätin et " no more free shit " ja tein tänne, sit tuli se et mut hackittiin ei kerran ,ei kahta, vaan kolmesti, ja viimesestä en saanu kamoi takas, joten gearit on pyllystä palalla vielä, nopea gearaus on mulle toinen nimi ( onneks ^^ )
Mut happy playing on pelin perus idea, ja lisä kysymyksiä saa esittää, tämän postin checkkaan aina kun wowista irtoan.
Slave kuittaa.